Den Haag, 8 juni 2020
Zorginstelling impegno kiest voor NEXUS Cliëntportaal
Vandaag heeft NEXUS Nederland de opdracht gekregen van zorginstelling impegno om NEXUS / CLIENTONLINE te implementeren inclusief de integratie op het Nedap ECD. Om op verantwoorde wijze informatie te delen met je sociale netwerk, is het noodzakelijk om heel select te kunnen bepalen wat je wél, en juist níet wil openstellen. “Je medisch dossier digitaal delen met naasten? Een mooie stap, maar soms willen cliënten niet álles toegankelijk maken. Met het cliëntenportaal van NEXUS kunnen we dit feilloos faciliteren”, aldus Bas van Duren van zorginstelling impegno.
"Controle over je eigen digitale dossier is daarbij een must om gebruikers écht te faciliteren in hóe ze willen omgaan met de digitale mogelijkheden", aldus Martin Koch, sr accountmanager NEXUS.
En wat zijn we trots! Want afgelopen maand hebben weer twee zorginstellingen het cliëntportaal van NEXUS Nederland afgenomen!
"Vanuit HVO-Querido zijn we blij met deze stap naar het cliëntportaal. We geven cliënten en hun naasten hiermee meer regie over hun zorgtraject. Met onze keuze voor NEXUS / CLIENTONLINE verwachten we ook zorg op maat te leveren en daardoor zo veel mogelijk cliënten het portaal te laten gebruiken”, aldus Jolien Koopman.
Ook zorginstelling impegno gaat profiteren van de digitaliseringsslag. We zijn extra trots op deze nieuwe samenwerking omdat impegno gebruik maakt van een ander elektronisch cliënten dossier. NEXUS zal samen met Nedap de integratie mogelijk gaan maken. Door deze ontwikkeling kunnen straks een groot aantal GGZ-instellingen eenvoudig de overstap maken naar het cliëntportaal van NEXUS.
"Controle over je eigen digitale dossier is daarbij een must om gebruikers écht te faciliteren in hóe ze willen omgaan met de digitale mogelijkheden", aldus Martin Koch, sr accountmanager NEXUS.
En wat zijn we trots! Want afgelopen maand hebben weer twee zorginstellingen het cliëntportaal van NEXUS Nederland afgenomen!
"Vanuit HVO-Querido zijn we blij met deze stap naar het cliëntportaal. We geven cliënten en hun naasten hiermee meer regie over hun zorgtraject. Met onze keuze voor NEXUS / CLIENTONLINE verwachten we ook zorg op maat te leveren en daardoor zo veel mogelijk cliënten het portaal te laten gebruiken”, aldus Jolien Koopman.
Ook zorginstelling impegno gaat profiteren van de digitaliseringsslag. We zijn extra trots op deze nieuwe samenwerking omdat impegno gebruik maakt van een ander elektronisch cliënten dossier. NEXUS zal samen met Nedap de integratie mogelijk gaan maken. Door deze ontwikkeling kunnen straks een groot aantal GGZ-instellingen eenvoudig de overstap maken naar het cliëntportaal van NEXUS.
Wil je meer weten over de betaalbare oplossingen van NEXUS?