Contact
NEXUS Nederland B.V.
Weverstede 35, 3431 JS Nieuwegein
Postbus 740, 3430 AS Nieuwegein
+31 (0)30-601 5600
info@nexus-nederland.nl
Komt u bij NEXUS op bezoek? Klik op onderstaande button voor parkeergelegenheid:
Weverstede 35, 3431 JS Nieuwegein
Postbus 740, 3430 AS Nieuwegein
+31 (0)30-601 5600
info@nexus-nederland.nl
Komt u bij NEXUS op bezoek? Klik op onderstaande button voor parkeergelegenheid:
Support
Klik op onderstaande knop voor het NEXUS-klantportaal. Hier kunt u een service verzoek indienen.
Bij grote productieverstoring met hoge impact en urgentie (prioriteit 1) kan tevens contact opgenomen worden met servicemanagementsupport via:
De dienstverlening die NEXUS Nederland aanbiedt is gebaseerd op het principe van single point of contact en selfservice; hierbij is het klantportaal (customer portal) de primaire ingang voor onze klanten. Hier vindt u de nieuwsberichten met betrekking tot onze software en de mogelijkheid requests in te dienen. Voor het eerste gebruik van onze customer portal kunt u gebruik maken van de Quick Reference Card.
U kunt op de customer portal de volgende requesttypes indienen:
- supportservices@nexus-nederland.nl
- telefonisch op 030 – 601 5 700, maandag t/m vrijdag 8:30 -17:00 uur, uitgezonderd de in Nederland erkende feestdagen. Buiten deze servicetijden is onze 24x7 dienst bereikbaar.
De dienstverlening die NEXUS Nederland aanbiedt is gebaseerd op het principe van single point of contact en selfservice; hierbij is het klantportaal (customer portal) de primaire ingang voor onze klanten. Hier vindt u de nieuwsberichten met betrekking tot onze software en de mogelijkheid requests in te dienen. Voor het eerste gebruik van onze customer portal kunt u gebruik maken van de Quick Reference Card.
U kunt op de customer portal de volgende requesttypes indienen:
- incident
- algemene vraag
- installatie
- dataherstel
- consultancy
- offerte-aanvraag
- testresultaat
- wens